FAQ

Har du spørsmål? Du kan finne svar på de vanligste spørsmålene i FAQ-delen. Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt, vennligst kontakt oss.

    • Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse til e-posten min.
    • Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse til din e-post, kan årsaken være:
      Feilstavede e-post
      Ordrebekreftelsen gikk til spam-mappen.
      Bestillingen ble ikke riktig utfylt.
      Din bestilling er mottatt, men det var en systemfeil på vår ende og ordrebekreftelsen ble ikke sendt.
      Hvis du kan utelukke de tre første punktene, vennligst kontakt vår kundeservice. Vi vil umiddelbart sjekke bestillingen din. I dette tilfellet, trenger vi din e-postadresse og navnet ordren ble plassert med.

    • Hvordan kan jeg sjekke status på min ordre?
    • Du kan sjekke status på bestillingen din ved å logge på kundekontoen. Hvis du ikke ønsker å logge inn, kan du sjekke det . Bare skriv ordrenummeret ditt (som begynner med ... PX) i søkeboksen. I tillegg vil du få en tilpasset og leveringsbekreftelse når bestillingen er sendt.

    • Hvordan kan jeg avbestille eller endre bestillingen min?
    • Hvis du ønsker å kansellere bestillingen, kan du kontakte vår kundeservice. Skriv inn bestillingsnummeret ditt (det begynner med PX ..), så vi kan finne den. Bestillinger kan dessverre kan ikke endres etterpå. Hvis du ønsker å endre bestillingen, kan vi kansellere den gamle orden, slik at du kan lage en ny, riktig bestilling.

    • Kan jeg re-bruke min design fra en tidligere bestilling eller må jeg begynne på nytt?
    • Gjenbruk av et emne er ikke mulig. Vi bare lagre skapte design for den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker å bruke design i en annen rekkefølge, må du lage produktet igjen.

    • Hvor mye er fraktkostnadene?
    • Du kan finne en oversikt over kostnader avhengig produkt og destinasjon her

    • Når vil bestillingen min bli levert?
    • Hvert element er produsert individuelt etter at vi har mottatt ordren. Våre Deksler, Cases og Lommer er vanligvis klar for levering i løpet av 24 timer. Våre DesignSkins er klar til å sendes innen 48 timer. Når din bestilling er behandlet i vårt logistikkavdeling vil motta en e-post fra oss.

    • Hvor lang er leveringstiden?
    • Produktene leveres med GLS, DHL og Deutsche Post. Innen Tyskland, tar levering vanligvis 2-3 dager. For resten av Europa tar levering vanligvis 4-6 virkedager. Hvis du ikke har mottatt produktet innen 7 virkedager, kan du kontakte vår kundeservice. Vi vil sjekke din ordrestatus og sikre at produktet vil nå deg.

    • Hvilke betalingsmåter aksepterer dere?
    • Vi tilbyr flere forskjellige betalingsmåter, her er en oversikt over dem.

    • Når bearbeidet min betaling som gjøres med Paypal?
    • PayPal betalingen vil vises så snart vi har det inn i vårt system. PayPal-betalinger bearbeidet manuelt i øyeblikket, vi beklager små forsinkelser. Men bekymre deg ikke, betalingen din blir registrert med sikkerhet hvis du har angitt all informasjonen din korrekt (du kan sjekke dem i bekreftelsen).

    • Får jeg en erstatning hvis produktet mitt er defekt?
    • Ja. Hvis du ikke får det du bestilte, eller hvis den er skadet får du en kompensasjon. Ta kontakt med vår kundeservice hvis dette skjer.

    • Kan jeg returnere bestillingen min hvis jeg ikke liker det?
    • Ja. Du kan returnere et produkt innen 14 dager etter mottak av produktet. Produktet må returneres i originalemballasjen. Inkludere ordrenummer og navnet ditt i retur.

    • Hva er DesignSkins®?
    • DesignSkins® er individuelt laget folier for en enhet av ditt valg. Bortsett fra kult design, beskytter den tynne folien kroppen fra riper eller slitasje. Overbevise deg selv om den gode kvaliteten på våre DesignSkins® som vi tilbyr en pengene-tilbake-garanti 100% i tilfelle du ikke er overbevist. DesignSkins® er laget av materialer av høy kvalitet, noe som gjør dem enkle å installere uten risiko for luftbobler. Våre filmer ikke la noen merker på enheten når de er fjernet.

    • Hvilke materialer er DesignCases laget av?
    • Utsiden er laget av strukturert lær. Innsiden er dekket i myk velur. Enheten er holdt av en Hardcase som er limt på innsiden av DesignCasen.

    • Hvilken farge har folien uten mitt motiv?
    • DesignSkins® gir unik beskyttelse og et utseende som du er ansvarlig for. Foruten å gi enheten et attraktivt utseende, dekslet beskytte den mot slitasje og riper. Snakker av individualitet: Velg ditt bilde og begynne å lage din egen folie nå!

    • Jeg kan ikke finne min enhet i utvalget. Finnes det en løsning på dette?
    • Hvis enheten ikke kan finnes i vårt utvalg, ta kontakt med vår kundeservice.

    • Min DesignSkin® dekker ikke hele overflaten av enheten.
    • Av tekniske årsaker, overflaten av enkelte enheter kan ikke være fullt dekket. Dette avhenger av formen på enheten. Tilpasning av våre deksler er optimalisert til det ytterste, slik at dekslet ser så godt som mulig. Når korrekt installert vedlikeholdt dekslet på enheten som det skal. Hver enhet måles nøyaktig slik at dekslet skal dekke så mye av det som mulig.

    • Er ferdige design tilgjengelig i andre farger?
    • Nei, vi kan ikke tilby ferdige motiv i andre farger.

    • Jeg vil gjerne ha et bestemt motiv som mangler i utvalget (f.eks min favorittlag eller min favorittfilm). Kan du hjelpe meg?
    • Du kan alltid kontakte vår kundeservice. Du kan også spørre eieren til bildet umiddelbart hvis du kan få bruke bildet. Du kan bruke dine egne bilder på ditt deksel når som helst! :)

    • Er fargene på produktet de samme som i forhåndsvisningen?
    • Hver skjermen viser farger forskjellig, så det kan oppstå forskjeller mellom trykte design og farger på skjermen.